Update

Jag tänker att jag ska blogga... Så gör jag inte det... Fatsän jag har ngt bra att skriva om, så blir det inte av. Suck, jag suger på det här. Men men, det kommer ett inlägg lite då och då, så får väl den som vill läsa det.


Sedan förra inlägget (som var för alldeles för länge sedan) har lite allt möjligt hänt.. ex:
Jag har varit i Romme med skolan. Det var en helt awesome dag!! 
Pga Rommeresan utvecklade jag en liten förkyling till en lite större sådan, så min hals har varit psycho.
Jag har deltagit i OKK Winter Tour. Gick fett bra, synd bara att jag var utom tävlan...
Jag har köpt ett par ljusblå converse (mina första) och officiellt förklarat våren närvarande genom att använda dem tsm med min vårjacka om dagarna.


Just nu har jag fett tråkigt. Enligt loggboken ska jag plugga franska just nu, men jag orkar verkligen inte det. Allt annat som jag satte upp att jag skulle göra idag har jag gjort, och jag har faktiskt gjort ganska mkt (eller lite grann iaf) inför delstegsredovisningen imorgon. Jag lägger hälften energi på att övertala mig själv att det är lugnt och att jag kan chilla (med argument frn föregående mening) och andra halvan till att försöka motivera mig att plugga ändå. Det går inte så bra...

Ska genomgå ett par invärtes ronder till med mig själv, sen ska jag ge upp och se på skit-tv lr ngt liknande. Ibland får man det.


Puss o kram <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback