En dag som idag

Gårdagen spenderades först på Lidingö, för att fira Feffes syster Helene som fyllde 50 (efter justering 30..) år. Brett leende på och så var det bara att gå runt och hälsa på och prata med en masa människor man inte känner. Men är man supersocial så är man. :P

På kvällen åkte jag hem till elin. Vi moffade godis och distuterade livet och lite allt möjligt. Var så hilma länge sen jag fick vara med mina gnestatjejer känner jag, blä för allt som kommit emellan. Soff kom förbi en sväng hon med. :)


Idag är en seg dag som jag bara ska låta rulla förbi, mest för att jag kan, nu när mitt kaos har lagt sig. Sticker till Ricky på efteriddagen ngn gång, ska bli mys att kunna vara på riktigt igen, var ett tag sedan.


Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback