En ända Långhelg

Har inte haft möjlighet att upp datera bloggen under helgen eftersom den har spenderats ute i ingenstans mitt i dalarna. Hehe, för en gångs skull finns en anledning.... Åkte upp till sommarstugan "Lomtorpet" i torsdags morse och kom tillbaka till civilisationen nu ikväll. Jag har badat, solat, fixat lite i trädgården, grillat, brännt upp en enorm rishög och myst med min älskade Ricky.
Vi hade med oss lite plugg upp, men inget blev gjort. Jag har en labbrapport i kemi kvar, den kan jag göra i skolan på tisdag. Det har varit så skönt att kunna släppa allt allt annat och bara få vara. Nu är det bara en vecka kvar, sen är vi (nästan) fria. Jag är lycklig, och inget kan slå ner mig just nu.

Är nu hemma hos Ricky och har just spenderat säkert en timme i hans pool. Leka runt i 28 grader varm vatten känns ganska värt när man suttit i en bil (på mittenplatsen i baksätet) i tre timmar. Ska straxt krypa till sängs. Blir till att somna snart, man ska ju ta värvning imorgon. ;)


Pussar till alla <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback