Ner och så upp igen

Igår var en sån där dag som resulterar i en ganska värdelös känsla. Det mesta gick helt enkelt illa kändes det som.  Så nu släpper vi det :P

Idag har jag haft NP skriva i engelska. Hoppas på att det gick bra. :P 
Sedan följde jag med Majken till hötorget för att hämta ut biobiljetter till henne och Lova (Ylvas syster). De skulle gå på Justin Beiber-filmen!! uääää. Jag stod en bit bort och gömde mig bakom en tidning när majken hämtade biljetterna vid kassan. hehe. Sen blev det mcflurry på vägen tillbaka (tack Majken :D) och lite allmänt tjejsnack på tunnelbanan. Värt.

Eftermiddagen spenderades med Ricky. Först till frisören, vilket resulterade i att jag gick därifrån med en helt ny pojkvän (fortfarande Ricky hoppas jag att ni fattar). Sedan blev det shopping inne i stan. Pga elfel tog hemresan två timmar, men det va inte så farligt just idag.

Nu studsar jag runt i lägenheten i min nyinköpta bikini + sommarskjorta (Jag kommer bo i denna outfit i sommar säger jag bara!) och lagar mat. Yay. :)

Fett bra dag, jag är glad, hoppas ni är det med.


Kär och galen xD <3

Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback