En värd dag

Så jag jag äntligen bocka av helvetesveckan som helhet i min loggbok. Jag övrlevde, och med bravur!

Idag var en värd dag men ett ok fysikprov, matteprojekt, MVG (med minsta möjliga marginal) och att kunna gå runt i skolan och säga till alla stressade klasskamrater "jaha, jobbar du på det där, det är jag färdig med". (aaah, skadeglädje)
Den värda dagen avslutaes med en fett värd kväll med matlagning hos ylva, chill med Ylva, Ricky, Bambse och Therese (en otroligt trevlig människa jag aldrig träffat förut) och tillslut Majkens musikalföreställning.
Den värda kvällen knyter jag nu ihop med jordgubbar med mjölk, te, mandelägg och Docktor Glas. Så himla värt!!

Jag mår bra just nu, riktigt bra faktiskt. Havet av skolarbete har äntligen sinat, snart är sommaren här och jag är bara så glad! :D

Nu ska jag ägna mig åt min awesome avslutning på min bra dag.


victory för fan!


Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback