Ett helt halvt tal

Har knåpat ihop ett helt halvt tal nu ikväll. Känns ganska bra, nu ska jag bara plira ihop en avslutning så jag har något relativt färdigt att läsa upp för mina kära vänner imorgon när vi ska fuskredovisa för att skaffa respons innan redovisningen på fredag. Har ingen aning om det blir bra eller dåligt, om jag har vettiga källor och synpunkter eller ej. Får hoppas att mina kära vänner är ärliga mot mig imorgon. :)

För övrigt så har jag idag gjort värsta tabben idag. Sprang ifrån min mobil hemma hos Ricky, så nu är jag utan telefon tills imorgon. Suck...

Sitter och tittar på Gynekologen i Askim med pappa och Ludde. Skumt program, men pappa bestämmer. :)


Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback