svenskatal färdigskrivet, check.

Nu har jag skrivit färdigt mitt tal. Och printat ner stödord. Imorgon är den störa dagen: Muntliga nationella!!! eller?

Tränade tidigare på kvällen. Tråningen hette "Springa in i väggen" och vi sprang efter brunbild och vatten. Halvsvårt, men kändes bra. Ricky fick sitta och plugga svenska i klubbstugan. Bara 1 vecka kvar till SM på Gotlland nu btw. Yay. :)

För övrigt så suger missförstånd och att vara oense. När man börjar irritera sig på varandra fastän det är grymt onödigt. VG+ suger också. Eller snarare så suger det att inte kunna vara nöjd med ett VG+. Ibland önskar jag att jag kunde gå i en icke überklass, så ett missat MVG inte skulle vara samma sak som ångesttankar och sömnproblem... Jag vill kunna vara nöjd... :(

På tal om sömnproblem, dags att hoppa i säng nu.


Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback