Är tankar straffbara?

Så var det onsdag igen, och en heldag med föreläsningar är nu avklarade. Fysiken bjöd på ett MVG, Kemin på en explosion och matten på mera integraler. Nu sitter jag och försöker formulera min essä till något vettigt. Har bytt ämne två gånger ikväll, men nu verkar jag ha något som kan hålla ända ner till två sidor. Bara jag hinner klart till fredag. Ska ju åka på fredag morgon till SM på Gottland, funderar på att ta med mig datorn och skriva på vägen ner. Bara jag har ett internett därnere så jag kan skicka in den oxå, annars blir det probleeem. :P

Tiomilarepet igår, gick inge vidare, tabbe till 1an och så var det med det... Fick sova hos mormor sen, myys, och sovmorgon i morse till kvart över sju (!)  Najs najs.

Så ska jag spinna vidare, djupa tankar på G när man blandar Kallocain med Dumbledore och Mannen utan öde. Har för övrigt insett att jag nog inte kommer använda 1984 till inlämningen (som jag läste spec av den anledningen). men men, tur att den var bra iaf. Rekomenderad till de som vill ha en bra klassiker att bocka av från sin "borde läsa"-lista ;)


Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback