Göra kaos med matteboken

Tar upp ett helt bord med mattebok, anteckningar, dator, miniräknare och tekopp. Har just lagt ner matteplugget för ikväll, men orkar inte städa upp utspritt material och tankar. Spelar lite musik från ESC och chattar på fb, lagom hjärndöd syssla.
Närke i helgen var fett värt. första tävlingen sög, den andra var underbar, och jag klättrade 28 placeringar i sverigelistan (bara för at alla mina andra resultat suge men ändå).

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och inleda en ny bok (yay). Läste ut Mästaren och Margarita på tåget hem idag. Fett bra bok. Den växte från skruvad till skruvad och fantastisk på ca 100 sidor. Rekomenderar den till alla som kan acceptera lite galenskaper och övernaturligt.
Ikväll blir det "Den vidunderliga kärlekens historia" efter pappas rekomendation. :)










Imorgon är det NP i engelska. Jag, Savå och Jonna ska Rocka! ;)


Pussar <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mira

Mästaren o margarita e fett awesome. Speciellt på ryska =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback