Blankett om körkortstillstånd

Wow, jag har faktiskt tagit tag i en sak idag. Det är stort. Jag har bestämmt mig för att äntligen börja vandra den långa vägen mot ett körkort. Har insett hur nära det är till att lillebror fyller 16, och jag tänker Inte tillåta att han börjar övningsköra före mig. No way!!!
Så idag skickade jag alltså efter blanketten om körkortstillstånd, vilket betyder att jag officiellt börjat bry mig. Coolt va? Fast det är fortfarande läskigt. :P

Puss o kram <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: markanten

åååh jag började plugga på körkortsboken idag :D lycka till, den av oss som får körkort först får den andra bjuda på en glass tycker ja ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback