Klemmingekampen

Gårdagen var fett mysig. Var hos felix tsm med Frida, Soff och Fabbe. Vi chillade snackade (felix gnällde på oss tjejer som pratade alldeles för mkt) och kollade på film. Blev trassel och Gustav 2, basic feelgood, lagom barnsligt. Sedan satt vi i säkert två timmar och spelade upp youtubeklipp för varandra, tänk vad man kan fördriva tiden. :P

Kom hem och la mig vid halv två eller så. Superbra när jag skulle upp tidigt idag för att åka ut och hjälpa till på Klemmingekampen (för er som ej vet, det är en orienteringstävling min klubb anordnar). Ångest när klockan ringde kvart i sju, men så är det... Fick först hjälpa till med markan, sedan stå och kryssa av löpare i starten, och sedan tillbaka och fortsätta i markan. Och sen så blev det till att plocka ner hela TC också, yay.
Blåste som bara den hela dagen, fick bl.a. jaga kaffemuggar och skedar :P

Var sjukt trött när jag kom hem, så det fick bli ett avsnitt vampire diarys att ladda om framför. Sen dess har jag duschat, funderat över varför ingen kommit hem, plockat undan på rummet och nu ska jag ta tag i lite kemi inför provet på måndag. Tävling imorgon så finns inte så mkt tid då... Tagga!!


Puss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback