Forskarskolan

Hejhej.

Nu är jag värdelös på att uppdatera igen, men ännu en gång ska jag komma med en vettig anledning. :P
Denna och större delen av nästa vecka befinner jag mig på forskarskolan på stockholms universitet. Dvs, jag går fortfarande 9-15 i "skolan". Bara det att det här är mkt mer värt.
Iaf så måste jag logga under forskarskolans gång för att kunna nå ett hyfsat betyg i projektarbete (vilket jag ju vill ha). Därför har jag startat en ny blogg, enkom för dessa inlägg. Så när jag kommer hem sent (tidigast 5, idag 9) och får tid att sätta mig vid datorn kl 8 (måndag), 9 (igår) och 10 (idag) så lägger jag min tid på den stället.

Om ni känner för att skutta över och följa mig där istället har den den geniala adressen: quantifyingsynechococcus.blogg.se 

Lättstavat va? :P


Min fina labgrupp. På väg mot nobellpris, vem vet? ;P


Nu MÅSTE jag lägga mig, ska ju upp imrorgon igen.

Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback