Om man ska hitta något är det bra att veta vad man letar efter.

Skoj träning idag, provlöp inför tävlingen på lördag (som jag ej får springa, hemmaplan). Tog bana 11 som ska springas av D50, D55, D60 och H70. Yaay, men tove snodde åt sig D16 först, och kännde att jag inte skulle hinna hela D18 banan innan mörkret.

Sprang iväg och tänkte att allt skulle gå fint. Och det gick väl ok (utom ett virrit vägval till 2an) fram till kontroll nr fem, som jag för mitt liv inte kunde hitta sprang runt, runt, stirrade på stenen jag skulle ha och fattade 0. Sprang vidare till nästa, ingen kontroll där heller... När jag kom tillbaka fick jag bekräftat att: Nej, det satt inte skärmar uppe på alla kontroller. bara ett fåtal. Det satt ju pinnar med lappar istället (som jag hade sprungit runt och tittat på hela vägen). Kände mig ganska korkad, men sånt är livet.

Fick för övrigt springa halva banan i skymning, och var tvungen att ställa mig på öppna platser i skogen för att kunna se på kartan. Men det var roligt, och jag tog mig runt (stolt). Sen blev det dusch och fika men gänget, najs. :D

Det var en lång redogörelse om något ganska ointressant. Hihi. :)



De är svårt att hitta något som inte finns där man letar...


Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

sv: Ja, tarzans musik är bra! Disney över lag gör väldigt bra musik med fina texter =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback