Oeffektiv, men glad ändå.

Igår var både fett värd och fett ovärd, beroende på synvinkeln. Fick väääldigt lite gjort inför kemiprovet på måndag och svenskaredovisningen på torsdag, vilket jag lär få sota för. Men i övrigt var det najs. Satt och flummade med Majken, Mårten, Olle, Emira och Marcus en hel dag i princip. När vi gett upp kemin drog jag och Majken ut på en spontan shoppingrunda som inleddes med glass på slussendonken (wie). Köpte bara ett par svarta mysshorts, men det va najs ändå.

Idag sov jag ut för första gången på säkert en månad. Vaknade iofs ändå vid åtta, men ändå :P  Har rullat runt på morgonen i mina nya shorts och ett linne. Damsugit i högklackat (hehe), plockat i ordning lite och dansat till disneymusik.  Nu ska jag bara låta tiden gå till kvart i 1 då jag ska tåget hem till Ricky för mys och förhoppningsvis bättre kemiplugg än igår...


Pussar till alla <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback