Seriöst suck på alla -ismer...

Har sedan jag kom hem fokuserat på plugg inför provet imorgon. Det är stört tråkigt. Romantiken kontra Realismen och Editg Södergrans liv med inslag av hennes dikter. Och så massa stört tråkiga faktafrågor...  Imorgon är det över, tack och lov, men vi får väl se hur det kommer att gå.

Annars har vi haft föreläsning x3 idag. Kemiläraren är hopplös och rörig, och det blir ännu tydligare när man har Johans genomtänkta och relevanta föreläsningar både innan och efter. Är det supersvårt att hitta en bra kemilärare? Det borde ju inte vara helt omöjligt..?

Nu ska jag gå igenom lite till innan jag ger upp och går och lägger mig. Ska bli så skönt att sova.



Passande bild, trött chey... (älska Spanien!!!)

Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback