Så var man tillbaka då...

Veckan i Spanien var helt underbar. Massa träningar (8 st), tävlingar (3 st), fina människor, underbara landskap och sooool! Orkar inte beskriva det mer än så, var så himla mkt som hände. Några bilder får räcka:


Första dagens första träningspass!


Taggade för ännu ett träningspass


Jag och Håkis på Gibraltar. Älska utsikten!


Bara för att alla är så snygga! xD


Jag, Håkis och Edvard


The Gang! (dock inte alla från resan)


Med två ebbor på väg ner mot de härliga vågorna.
Ja, jag badade i havet!

Dagen hittills har spenderats med plugg. Modernism, symbolism, naturalism och realism är precis så tråkigt som det låter. Tror jag höll på med Strindberg i säket en timme... suck. Funderar på att ge upp för idag och fokusera på något annat istället.

Ska på party imorgon kväll btw. Fina Anna fyller 20, så då måste man ju spendera några timmar på flickis för att fira det. Maskerad med Disneytema är det dessutom, fett skoj. Måste iofs tillverka en klockkostym, kanske bäst att man sätter igång?

Puss o kram på er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback