Mer Maskerad åt folket!

Gårdagen blev supernice! :D
Alla på maskeraden hade tagit initiativet ordentligt och var verkligen supersnygga. Vi hade en lumière, en clockswortg (var ju lilla jag), en gaston, en toker, en askungen, en tingeling, Gus och Jack (mössen från askungen), kajsa anka, mimmie pigg, långben, Robin hodd, äpplet från snövit, en av sångbrudarna från Hercules m.m. Ingen halvhjärtat där inte, men så blir det när man umgår med teaterfolk. Hade vldigt roligt, Tack alla :D

Imorse vaknade jag hos mormor. Upp och ut för att hacka is från hennes (värme?)pump. Sedan iväg med tåget till södertälje tillbaka till Flickis för ett rep. Löparen kommer lätt att bli en "vad är det är?"-föreställning. Men en bra sådan. :)

Ikväll har jag ätit en "coq du vin" som feffe rört ihop. Ambitiöst och gott. Sedan har jag suttit med litteraturboken i högsta hugg och besvarat de sista frågorna gällande modernismen. Efter amazing race (som börjar om ca 5 min) blir det matte och/eller engelskalogg. Yay, lovet är slut och plugget är tillbaka. :/

Puss på er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback