Måndag morgon :)

Slog ärligt personligt rekord i morse hos tandläkaren. mindre än 10 minuter från att jag blev uppropad till att jag stod och knöt på mig skorna igen. Röntgen x4, en snabb koll och ett "det här ser ju bra ut". Fett awesome jag är, mina tänder har aldrig haft hål eller något liknande. yay!

Igår var det tävling som gällde. Jag sprang ganska långsamt, men orienterade bra. Tappade väl ett par placeringar, men det var ju inte så allvarligt i vårt lag. På kvällen blev det soppa och våfflor hemma hos babsan, mums. :)

Nu sitter jag hemma och bloggar medan Ricky käkar frukost. Han sov bara vidare när jag gick upp i morse.. :P Sen ska vi snart ta tåget mot sthlm. Enligt sl så är det så tråkigt att om vi missar 10.30-tåget så går inte nästa förrän 13.00, vilket skulle innebära att vi missar vår ända lektion. Pinsamt det vore.


Pussar <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback