Laborativt prov...

Hade alldeles för lite tid idag under det laborativa provet. Lade ner lite för mkt tid på mitt fläckfria diagram, och plötsligt så hade jag 5 minuter på mig att sammanfatta mina iaktagelser och mina slutsatser. Tror dock att de flesta hade brottom i slutet, halva klassen var kvar när lektionen egentligen var slut.   För övrigt fick vi vår resistor att brinna under själva labben, inte kul. :/
Fick sedan ett "inför nationella"-prov i engelskan lektionen efter, kul när skallen var lagom bortblåst. Omar e dessutom lite läskig när han vaktar, serius buissness... "Inga hjälpmedel!!!"

Nu sitter jag hemma och jobbar med mitt tal som jag ska hålla som den muntliga delen av nationella proven i Svenska B. Bytte ämne rakt av, men nu känns det som att jag kommit igång. Tackar vår älskade Bosse för inspirationen, haha.

Ikväll blir det träning och prepp inför fysikprov part 2 som går av stapeln imorgon. Stör mig fortfarande på att det känns lätt....


Vissa lektioner vill man bara... Kaos!

Pussar o kramar <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback