En sån där dag...

Idag har humöret gått lite upp och ner. Jag har sprungit runt och gjort inget spec vettigt, utan bara varit. Hälsat på farfar och babsan, varit hemma hos mamma, chillat runt här hemma. Inget vettigt alls. Tror att jag har lite för många av dessa dagar. Förut så uppskattade jag dem ganska mkt, nu så känns de överflödiga.

Tänkte jag skulle hinna slänga iväg ett blogginlägg innan Earth hour tar vid, då man ska stäga ner så mkt elektroniskt som möjligt. Ska se till att hinna värma mitt tevatten innan oxå. Kommer dock att fuska lite, eftersom att downtown abbey börjar vid nio kommer teven stå på ca halva släck-timmen. menmen, man kan inte vara perfekt :P

kommer nog med ngn mer nyhet innan sängen.

Pussar o kramar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback