Visning?

Idag har det mesta startat upp... Fysiken är igång ordentligt och vi har smygstartat med Matte D. Cos, sin och tan, bläää, men det kommer nog :P Känns så facinerande att vi har läst mer än hälften av vår matte nu. Fett skönt!

Sitter hemma hos Ricky nu men ska snart ge mig iväg till kärrtorp för att spana in en 4a tiilsammans med mamma och Feffe. Och sju andra familjer. Kul att det är hur många som helst som kommer på Förhandsvisningen när den riktiga visningen är på söndag... Menmen, måste ju börja gå på lite visningar nu, så vi hinner fitta något trevligt att bo i till sommaren. Stockholm kommer aldrig bli sig likt. ;)

När jag kommer tillbaka ska jag försöka skriva dag 06-inlägget, om Ricky kan släppa mig så pass länge. :P


Bjuder på bilden, ger cred till soff. snööö! :P



Puss på er nu <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback