Vad i..?

Varför publicerar inte dumma blogg.se mitt senaste inlägg? Jag har just skrivit Day7-inlägget, men det vill inte dyka upp.

Fick MVG i historia idag. Hadekris på vägen hem från skolan. "Jag kan inte säga nu, jag ska gå igenom allt du gjort under kursen och sedan ger jag dig ett förslag. Det står på din eds när du kommer hem."  Psyyyk. Men när jag väl kom hem stod de tre stora bokstäverna där. Lycka.

Har även haft boksamtal på franskan idag. Gick väl okej, men är ingen guldunge i just det. :P
Tränade när jag kom hem. Styrkegympa med OKK, riktigt skönt. Sedan blev det handboll tsm med Pappa och Ludde. Sverige skötte sig och vann, inte mer. Mot Chile ska vi ju krossa. :P

Jag har bestämt att stanna hemm imorgon på min "lediga" fredag. Tog med mig fysik, matte och svenska hem, så jag är laddad inför helgen. Imorgon ska jag jogga med pappa och signe, träffa farfar och plugga. Framför allt ska jag sova ut.


Puss o kram <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback