Snyftartrött...

Har spenderat hela dagen i södertälje med teatergänget. Gustav, Sandra, Lisa och jag har diskuterat text i flera långa timmar. Löparen kan bli precis hur skruvad som helst, när vi får diskutera fritt blir det gigantiska hamsterhjul och flygande pillerburkar. Hehe, nej men visst. :P

Har just tittat på One tree hill. Det, tsm med en ganska trött Lovisa, resulterade i gaaanska mycket tårar och snyftningar. Tur att man är ensam framför teven...
Nu är det amazing race, mindre tårar då. kl 9 blir det morden i midsommer. Känns som att jag kommer sitta fast framför teven ikväll, men orkar inte bry mig. Är galet trött av ingen anledning alls känns det som, Jag tar en soft kväll ikväll. ;)


Pussar <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback