Snöstorm

Shit pommesfrittes! Det är typ feta snöstormen utanför. Snön vräker ner och täcker allt. Vi har slutat hoppas på att få fram bilen idag, så vi får gå och handla till fots. Jag tänker bara gå till ica, inte längre. Mamma babblar om stopp som ligger på andra sidan gnesta jue...  Har lagt fram att om jag bara går till ica kan jag gå hem och baka morotskaka sen, så den är färdig när de andra kommer hem. Tror det funkade ganska bra som argument. ;)

Om ni inte hör av mig på ett par dagar ligger jag säkert i någon snödriva och fryser. I så fall: Hitta mig!
Nu ska jag ge mig iväg... Let's go!

Puss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Om du vill veta så har SMHI utfärdat en klass 1-varning över oss xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback