Så blev jag fail igen

Äsch. Trodde verkligen jag skulle kunna blogga iaf en gång om dagen. Nu har det gått ett par dagar utan inlägg. Skäms på mig. :P

Men jag har haft fullt upp. Natten till igår sov jag första natten i mitt nya rum hemma hos pappa. De (pappa och anna) har smällt upp en vägg, täckt av bokhyllor, i ena änden av vardagsrummet. där bakom bor jag nu. Knappt två meter brett, men långt så det räcker :P

Idag ska jag börja titta på plugget igen som legat helt på is under jullovet. Kan ite lova att det kommer att gå bra, men jag ska försöka. Hatar att höstterminen håller i sig fram till vecka 2, så man har massor av stegredovisningar och kursavslutningar över lovet...
Suck!



Puss o kram på er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback