Nyårsdagen

Lååång sömn inatt. Kom hem vid femtiden efter en helmysig kväll i södertälje med teatergänget. Skaffade en ny bekantskap med Pär, riktigt trevlig kille. Mycket skratt och söta bilder. Här är några:


Nyårsskålen

Hoppbilden

Tänker låta bilderna tala för sig själva, finns fler på facebook. Det var en supermysig kväll. Tack alla!



Har sovit som en sten hela natten, och sedan bara legat kvar i sängen och myst. Typ det bästa med nyårsdagen, att man kan  sova hur länge som helst. trist e ju att en hel dag på jullovet försvinner.

Vet att jag skrev att det skulle bli en summering av 2010, men den får bli väldigt kort. Kan ju försöka komma undan med att jag ser frammåt istället m.m. :P

År 2010 var året jag
gjorde göteborg osäkert tillsammans med mina klassfiender
deltog i mitt första SM i orientering 
reste till Rom
och London
flyttade från hjortstigen (mitt barndomshem) och blev lägenhetsbarn på heltid
firade ett år tilsammans med Ricky <3
pluggade sönder hela vårterminen
och sedan hela höstterminen oxå :P
lyckades hålla i mina gnestavänner
samtidigt som jag kom närmare mina vänner i stockholm

Året har varit fett bra, men detta får räcka för stunden (kanske fyller på listan eftersom)

Puss o kram på er <3





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback