Nu måste jag börja. Eller.... snart iaf...

Tänkte att jag skulle plugga idag. Det har gått sådär kan man väl säga. Har läst 1 1/2 historiauppsats iaf, kollat EDSen och skjutit fram franskan... fy på mig! Men jag orkar inte. Jag är slö, jag har inte fått panik än, bara lite halvångest inför att det är mindre än en vecka kvar till skolstarten nu.

Om två timmar är det träning, innan den ska jag hinna äta (havregrynsgröt med banan och russin) och plocka ihop väskan. Kommer använda detta till att argumentera för att jag ändå inte hinner göra ngt vettigt nu.  Ibland är det inte lika positivt att vara så övertygande (a) :P



Så här galen var jag av allt pluggande i höstas.
cred: Majken

imorgon blir det bra, då ska jag få saker gjorda!


Puss o kram så länge <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Killen som gjorde headern ;)

Asså samma här jag ba har tänkt plugga varje dag men så dyker nåt annat upp GAAAAH!!! men det finns ett ordspråk som lyder: "Skjuta upp är bäst, ty man pluggar blott hårdare om det är deadline nästa dag. ack"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback