Modern konst ÄR konstigt

Var med klassen på moderna museet idag. Det var precis lika, om inte mer, wierd än vad jag trott. Skulle koppla ihop en dikt med ett konstverk, jag valde typ 12 bilder av samma hus ur 12olika perspektiv som 'konstverk'. Det fanns en ända tavla på hela utställningen som jag kunde tänk mig att typ ha hemma och titta på, och det fanns många tavlor där.

Det blev lite shopping efter museet. Införskaffade helt spontant en kavaj från HM. 200 kr, som hittat. Fett olikt mig egentligen, men ibland är man lite crazy. stort Yay på presentkort btw. :D
Köpte även present till Ricky, så nu kan man lugna sig på den punkten.

Sitter nu ensam hemma, men ska snart ge mig iväg ner till konsum. Jag ska stå för middagen idag, och eftersom Ludde ej ska äta hemma tänkte  jag hedra Annas vegetariska läggning genom att enbart göra ett vegetariskt alternativ. Bulgur med kikärter och feta, here i come. Får se om det är det som ligger på alla tallrikar i slutet av kvällen oxå (A).


Puss o kramar på er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback