Julia och Romeo?

Ah, shit.. Nu blv det ett sånt där uppheåll igen... Fy på mig.

Veckan har flytit på som vanligt, lite lektioner, täning, plugg (men ganska lite för att vara min klass).
Såg Julia och Romeo i torsdags med G Asplund som prällen. En intressant tolkning med en Romeo som står på balkongen och en julia som "på kärlekens vingar flyger över muren". Dessutom hade de 4 Romeo och 4 Julia med i föreställningen, som bytte eftersom. Lite förvirrande för mig som inte sett pjäsen i sin helhet tidigare, men kul att se. Bulten ägde, bara så ni vet ;)

Just nu sitter jag och gör ingenting, bortsett från att jag väntar  på att min kladdkaka ska bli färdig. Kl 4 blir det träning, så jag kan mumsa med hyfsat samvete iaf :P :)
Ikväll kommer Ricky, och verkar som att vi ska träffa tjejerna hos Elin. Mys :)

Ska försöka att se till att nästa inlägg inte dröjer lika länge. :P


Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback