Jag har hängt en del av min barndom över dörren

Den glittrar och är grovt ivägen. Signe vågar inte gå igenom det. Men nu hänger mitt älskade regnbågsfärgade draperi över min nya fina dörr. Mitt fina, supertöntiga draperi som jag haft i jag vet inte hur många år, och som är här för att stanna. Nu blev lägenhetens nya rum mitt rum. Fattas bara ngt nice att sätta upp som fondvägg oxå, så e det perfa sen.
Någon som har några förslag på vad man kan göra med en ca 2m bred, rätt hög vägg, omgiven av tråkgrå väggar och mestadels vita möbler?

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och må bra på mitt rum :)

Puss och godnatt <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback