Göna hissen, och en ( ).

Hade en supermysig kväll igår. Fick ett ryck 10 i 8 att jag och mina tjejer skulle titta på farsen som började kl 8 tillsammans. Vi bara tag i Elin som kunde, så hon började spela in så jag sulle hinna dit utan att missa (älska dagens teknik). Vi tog en promenad via soff, fridas och mathildas hus. för att samla upp våra vänner och skriva mystiska meddelanden i snön.

På vägen skakade vi snö ur träd, svingade oss utför slänter och klev runt i meterhög orörd lössnö m.m. Elin, du är en helt awsome lekkamrat! <3

Efter att ha tittat på gröna hissen (typ en timme efter att det skulle sändas) lagade vi varm choklad och satt o pratade strunt i ngn timme. myys på er tjejer!  Längtar till helgen, då vi ska ha en lekdag :D bara jag kan hitta pulkor och vinterkläder m.m... har ingen aning om var de kan finnas (fy på mig).


Fler som vet hur man leker i snö <3

Pussar och kramar på er

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback