Gårdagen.

Igår var en väldigt bra dag, med tanke på nästan allt utom pluggandet.

På morgonen blev det en dryg timme löpning med pappa och signe. Riktigt härligt, men eftersom jag inte "orkat" äta frukost innan så blev det lite jobbigt att springa på tom mage efter ett tag. Springa utomhus äger föresten alla sorters löpband som finns. Äkta löpning tar en någonstans, och totalpajjar inte knäna på en med alldeles för hårt underlag.
Kom hem, åt och fastnade framför teven. Pluggade matte ca 30 min innan jag föjlde med pappa hem till farfar. Tittade på skidskytte och fikade. Ibland åste man ägna familjen ilte tid.

Kvällen spenderade jag med två av de finaste tjejerna från gnesta: Frida och Elin. Käkade på woken som ligger på bottenvåningen i vårt hus. Hade grovt roligt åt tjejrnas teknink med att äta med pinnar. Tur att vi satt i ett hörn så personalen inte såg oss. xD Gick upp till mig och tittade på Let's dance och drack varm mintchoklad (det ni!). Supermys. 

Sen blev det wii-kväll för hela slanten. Lillebror hade slarvat bort sina nunchuks, så vi var liite begränsade. Elin bröt ihop under hysteriska skrattanfall då den lille ninjakatten från Boogie skulle sjunga "Walking on sunshine", men övertydliga munrörelser och pasande moves. Efter det var det svårt att sjunga över heved taget. Helt galet! Sen gick vi över till tennis, baseball och bowling. Vi har grova skills, om någon undrar.

Hmm... Vet fortfarande inte vem som åkte ur Let's dance igår... måste kolla upp det. :P

Idag lir det att ta tag i det plugg som jag inte orkade igår, dvs lite fysik och kanske mer matte. Ricky kommer (förhoppningsvis) om ca en timme. yay. Ikväll blir det ett besök på elektron för Gnestarevyn. Tagga! Hoppas den är lika bra som förra året. :)



Snyggingen som fick Elin på fall ;)


Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback