Diskreta odiciplinerade

Fick värsta skumma bilden i huvudet idag. En kort vision av ett litet rum med människor som sitter i en ring, som ett litet aa-möte eller så. "Hej, jag heter Lovisa, och jag har dålig diciplin." och så svaret: "Hej Lovisa."
Haha, fett skum tanke, men ibland kanske jag skulle behöva en liten stödgrupp. En där man kan erkänna att man har ganska dålig diciplin, och alla har samma "problem". Så kan man lista ut vad man ska göra åt det oxå. :P

Vi har inte så mkt plugg just nu, vilket sänker motivationen att ta tag i småsakerna... Blääää! Det är dessutom otroligt tråkigt att sitta och traggla kemi-, fysik- och mattetal. Och Imorgon ska jag göra kemifrågor, så det så :P

Puss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback