Day 02 - Your first love

I min låg- och  mellanstadieskola hade klasserna delats in i 1-2or 3-4or och 5-6or. När jag gick i trean kunde jag alltså redan då spana på killarna som var ett år äldre (de var fyra styken). :P  Jag blev tillsammans med Adam, och var nog det en nioåring tycker är att vara kär. Jag vet flera som lekte fråga chans m.m. på rasterna och var tillsammans i en vecka eller två dagar, men jag och Adam höll ihop i flera månader. Efter att ha gjort slut i fyran (när han gick i femman) blev vi tillsammans igen året efter, vilket höll ännu längre.
Det kanske inte är så speciellt tidigt, men jag tycker inte att de jag tyckte om innan Adam var tillräckligt för att räknas som kär.


Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback