Day 01 - introduce yourself

Hejhej.
Jag är en glad liten flicka på 17 år. Bor i en liten håla som kallas Gnesta, pluggar i den stora huvudstaden. Pendlar 3 timmar varje dag, men intalar mig själv att det är värt det. Lyckas för nuvarande att ha vänner på båda orterna, vilket jag är stolt och otroligt lycklig över. Jag springer orientering på fritiden för hemmaklubben OK Klemmingen som råkar innehålla några av de finaste personerna jag vet. Jag spelar även teater i amatörföreningen STA från södertälje (där jag oxå har hittat en massa underbara personer). Jag satsar ganska hårt på skolan, och ser kanske ut som en pluggis i mångas ögon. Må så vara. Nv2B heter min superfina klass, och vi råkar vara den bästa klassen på Kunskapsgymnasiet Globen, hell yeah!

Jag är sån där typisk person som är glad så gott som hela tiden, vill kommma överens med alla. Det är alltid roligast att se den positiva sidan, och jag tror verkligen att mn har så kul som man gör sig. Jag trivs bäst bland människor jag tycker om. Jag tycker om att kunna fåna mig, och slippa vara allför seriös. Snabba kommentarer är något av en specialitet. Jag står gärna i rampljuset, och tar lätt den ledarroll som finns, men jag klarar även att stå i bakgrunden som stöd åt någon annan.

Jag är ganska kort, älskar musik, har pyttesmå öron, missar aldrig melodifestivalen, läser gärna och ofta böcker, skriver gärna eget, vill vara både 5 och 25 år just nu, har separerade föräldrar, myser helst framför feel-good-filmer, aldrig kommer bli en äkta naturelev, har ingen favoritfärg, fastnar alldeles för lätt vid datorn, lekte i skogen när jag var liten, avskyr att städa mitt eget rum, är väldigt kramgo och är ganska dålig på att blogga regelbundet.

Till sist, men kanske viktigast av allt, så är jag sedan lite drygt ett år tillbaka tillsammans med den finaste killen i hela världen. Han är den som står mig absolut närmast. Ser ni mig är jag ofta två. ;)

Nu vet ni mina basic facts (och lite random saker).

Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback