Årsmöte med elevkåren

Undrar näästan om namnet handlar om att mötet är till för att redovisa ett helt år, eller om det helt enkelt är menat som en hint för att det känns som att det håller på i ett år... Elevkårens årsmöte verkade som en kul grej, och visst var det ganska intressant, men att sitta kvar i 4 timmar efter skolan var inte det som var tänkt från början. Fick gå igen om de nyskriva stadgarna (bara det tog säkert 1.5-2 timmar), officiellt förklara elevrådets övergång till elevkår och rösta fram en ny styrelse. Herr ordförande Carl höll ett vackert och inspirerande (ganska självgott) avskedstal. Satt med Ylva (som är vår nye vice ordförande Grattis!), Ricky, Teo och Isabell, så sällskapet var inte att klaga på. :)  Btw, Är fett glad att jag inte skulle hem till Gnesta efteråt säger jag bara. Heh..

Igår var det träning, intervaller, där man tävlade i par. Jag sprang som en galning mot Tove, grymt jobbigt men roligt. Duschade supersnabbt och sprang upp för att fixa fikat (som snälla Feffe redan hade börjat med). Sockerkaka, mums. :) Är fett förvånad att jag Inte har träningsverk idag. :P

Har istället fått något som mina vänner kallar nackspärr. men som jag vägrar att erkänna. Det gör ont, det är fett illa! :(

Nu ska jag snart slänga fram Antologin 2 och leta lustiga dikter och intressanta noveller att välja bland. Sen ska jag inte somna supersent, har varit jobbigt trött på senaste tiden. :/

(bara jag som tycker det blev mkt smileysar?)


Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback