Hej hej

Oj, nu var det riktigt länge sen jag skrev. Tänker hela tiden att jag ska blogga, men så blir det inte av. Dåligt av mig...

Teaterrep idag. Älskar vår nya produktion, Löparen. Den är så där härligt skruvad och nyskapande, varje scen avslutas med att Mats säger "fast vi vet ju inte alls om det blir såhär i slutändan." Den kommer iaf att bli en utmaning, både för oss på scenen och de som kommer och tittar, men jag känner att det kommer att bli så bra!

Helgen har annars spenderats med en massa plugg. Har 3 prov och ett tal att bränna av nästa vecka, så det är lite av Allt som behöver göras. Har pluggat kemi, matte, engelska och försööökt att få bukt på svenskatalet. Det går verkligen inte, men vi får hoppas att jag knådat fram något till onsdag kväll iaf. :P
Har inte träffat Ricky sedan i torsdags, men ska åka upp till sthlm senare ikväll så iaf ska få sova hos honom en natt, mitt i hela flyttyran. Imorgon är han en tullingebo, wierd. :)

Jag mår bra iaf, men trött. Ska lägga mig framför amazing race snart. :)


Puss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback