Så var det söndag...

Läste just igenom mitt inlägg från igår. Syns ju bara liite på stavningen och at jag var ganska trött. x)

Idag sov jag ut till halv 10, innan jag tog mig upp, åt frukost och kröp ner i mammas säng istället. (a) Har skickat iväg lite sommarjobsansökningar. Fast jag vet att jag inte gör det i så stor utsträckning som jag borde. Suck, men något ska det väl bli? förhoppningsvis..

Har damsugit lägenheten nu, och torkat i mitt rum, vilket inte sker tillräckligt ofta, det kan jag lova.
Nu ska jag försöka få inspiration till mitt tal. Börjar få känning att det finns risk för en favorit i repris av panikskrivningen från förra gången. Fast det gick iofs ganska bra då... men borde inte behöva bli en vana med panikplugg, det är inte hälsosamt (sist tröck jag i mig 4 koppar te på tre timmar). hehe..

Tror för övrigt att gjorde en uppryckning på högskoleprovet jämfört med förra året, med nästan 15 rätt eller så. Fick iofs gissa mig till svaren på NOG-delen, men det är ju ett ca iaf. LÄS-delen gick för övrigt bättre än förväntat. Det gick inte ELF.. blä.  Men vi får se hur långt det räcker, man kan ju hoppas att den enorma ökningen deltagare sedan förra öret var en stor bunt med tards så jag stiger i mängden. (a)


Pussar till er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback