Högskoleprov, check

Gick upp kl 6 imorse.. på en lördag... Sedan åkte jag till södertälje för att sitta och skriva prov i 5 timmar. Men det är ju sånt man gör, eller? :P Höll inte på att inte ens hitta till skolan jag skulle till (skyller allt på eniro), hade ingen att prata med när alla andra känner varandra, men men. På ngt sätt känns det värt ändå, sumt va?
Nu är min hjärna helt bortblåst, och det är knappt så jag orkar hänga med i tevereplikerna. Sitter och pratar lite med stefan som lagar mat just nu. Alltid superavancerat när feffe får göra som han vill (men så blir det gott oxå) :)

Nu ska jag duka bordet, och sedan ska jag återvända till mitt komaliknande tillstånd efter maten. Yay :P

Pussar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback