Dagen som gick fort...

Nehepp. Det blev ingen 10-mila för mig. Åt helvte med magont, illamående och allt vad det innebär. Tog mig ner till Finnspång, inte mer. *Snyft*. Trots att mamma o feffe kom ganska direkt ner och hämtade mig tog det hela dagen... Illa, var ju fett taggad. :/

Idag har det bara gått fort. En lång sovmorgon, ett skönt löppass, ett underbart bad, och sen var klockan nästan kväll. Ska ta tag i engelskan och franskan nu, inget överväldigande jobbigt.

Känns som en ganska chill helg på ngt sätt, och ännu bättre upp är att den inte slutar ikväll, utan att även morgondagen är Ledig! Ska hem till pappa och städa rummet inför fotografering på onsdag, kanke tvätta taken oxå, o han släpper upp mig.  Ja, för de som undrar så ska det flyttas. Vart vet jag inte än, men snart är Hjortstigen inte längre mitt hem. Läskigt... Sen blir det iaf fört upp till Södertälje för en intervju med länstidningen, och sedan vidare till Sthlm för att sova hos Ricky. :) <3




Gamla goa tider <3


Puss på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback