Så var det över

Har haft en helt jävla undebar långhelg. Är galet trött nu efteråt, kommer att få ångest imorgon över allt jag borde få gjort... Men det bryr jag mig inte om just nu.
Fantastiska och roliga människor,
Riktigt bra teaterförestänningar,
Lovord om vår egen insatts, som ärligt var riktigt bra,
Massa flum med galen musik i minibussen.

Ja, allt detta och mer har gjort min helg.
Ligger i mamma och feffes säng, addar ATR-folk på fb och tittar på morden i midsommer. Får inte sitta i soffan, för mitt knappande stör mamma. :P  Sedan bska det bli lite chill med "Göteborg"-spellistan som jag lagt ihop frn helgen, och lite Frankenstein. Efter att ha hittat meningen i "det verker lite" känner jag mig hellyft gällande min analyseringsförmåga. :D

Pussar <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback