Plugg från en solig gräsmatta.

Just det, jag ligger på en filt på gräsmattan och chillar gärnet. Ska ta tag i MVGuppgiften i religion snart, men ska bara njuta lite till (a)  Är helt ärligt kär i det här vädret! Orientering igår, i vitabergsparken. Efter det blev det sola och glass( tack Vera och Isabelle som betalade mig glass efter en tuff utmaning) tillsammans med bästa. Sedan iväg med ricky till en idrottsplats på Hammarbyhöjden (vet inte vad den heter) för att se ricky göra fystest samtidigt som man själv... solade lite till. :D   Upptäckte den hemska brännan senare på kvällen, men tack vare en insmörjning igår kväll så känns det ingenting idag. :)

NP i matte B idag. Gick inte som jag hade velat hoppas, men tror nu ( när jag lugnat ner mig lite) att det kanske inte gick Illa i alla fall. . Jaja, vad kan man göra nu liksom? Orka grubbla.. jag e för glad för det :) :P


Ligger och lyssnar på "Klassfiende at Göteborg". Har insett att hälften av låtarna som finns dr är typ lite halvstörda, ingen logisk balndning alls. Men det var vad vi gick runt och sjöng  därnere <33  Om en stund bär det iväg till frejahallen för att sitta i seket på luddes match. Värt? kanske.. men vad gör man inte för familjen. :)




Bilder från gårdagen. Underbaaart <33

Nu blir det Ekonomi. :/

Pussar <333c

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback