Nu är vi på gång

Leggings, tunikor, linnen, jeans, mjukisbyxor, underkläder: Check
Sammanlagt tre par skor: Check
Superhet Skoluniform: Check  ;)
Rosarutig sovskjorta: Check
Väldigt speciell, blårutig skjorta: Check
Smink för alla tillfällen: Check
Hygienartiklar (schampo, balsam, tandborste, tandkräm, hårborste, deo, ansiktsrengöring): Check
Pastasallad: Check
Godispåse: Check
Det obligatoriska gosedjuret: Check

I'm all set.

Se upp Göteborg, here I come!!!

Det är sjukt overkligt, me imorgon åker vi... om 12 timmar är vi på väg. Jag är både taggad till 1000 och helt off. Haha.
Ha det så bra alla här hemma, nu ska jag ner och bli kändis som den hemska lilla rasisten i skoluniform. Pajen och co kommer att skrämma skiten ur hela ATR, var så säkra. ;D 

Nu ska jag skriva lite på Frankenstein tror jag. Eller bara ligga och titta upp i taket och försöka fatta vad som händer. tja.. vi får väl se. :P 

Ska försöka blogga från Gbg, om jag får tid och tillfälle. 


We're on our way!

Puss o kram på er <33

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback