Najsstartmedskogensomomgerdig!

Jaa,, få ut ngt vettigt av det ni :P
Har varit ute och fotat skumma saker i gnesta idag. Ett rödljus, en kotte, en runsten, en trappa, en lekpark, en elektron, en staty och ett klubbmärke. Har med titeln att göra, tankeväckare? hehe (a)

Annars har dagen bestått av Temalektion, inget ansträngande, och sedan Idrottsprov i nästan 2.5 h. Skrev 16 sidor, Hjälp! Nog ska det väl räcka till MVGt? "Det är kvalitet över kvantitet" "Är det ok om du får båda?" ;)

Har just insett att jag måste skriva min engelska, fort som fan! men suuuck, vill inte. Sen är det fälstudien,,, Riktigt äcklig är den, helt ärligt. 4 stycken klyftor är täkta av grönt mögel, och de 2 sista med vitt... Borde ha valt med bättre omsorg. xD

Har för övrigt just insett att jag, JAG, Lovisa Svensson, kommer att missa Eurovision Song Contest på lördag. Har ju ovat bort mig som servitris på Ylvas mammas födelsedagsfest. Ylva, om du läser detta: Förstå hur mycket jag offrar för dig och din mor. En liten del av mi själ kommer att dö under kvällen... :'

Men nu ska jag inte sörja utan göra något vettigt, tror jag. :P

Puss o kram på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Som låtarna var i första semin (du läste rätt, jag såg den) så blir det nog ingen förlust att missa finalen... Hittade iofs 7 skapliga låtar varav 6 gick vidare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback