Ledig Måndag

Den sköna, lediga dagen går mot sitt slut. Hoppsan, klockan är visst över 12, så tekniskt sett är den redan slut. :P

Tog en rejäl sovmorgon iaf, innan jag gav mig av till pappa. Hjälpte honom med att soppa taket rent, tog tre nästan tre timmar, och jag gett mig en ganska ful solbränna på underarmarna. :P  Lunchade och hade lite kvalitetstid med pappa, och tyckte det skulle vara lugnt att städa rummet och sedan hinna till tidningsintervjun på saga kl 6. Tills jag kom på att den skulle börja 4, och fick panikplocka undan alla småpryttlar (hjälp vad mkt saker jag har). Hann iaf och fick posera lite för bilder, berätta om pjäsen och annat runt omkring tsm med Sandra Lindvall och Gustav x2. 

Åkte hem till Ricky efteråt för lite plugg, mys, dusch och nu en liten kopp te (för sent, men vad bryr sig?). Är det jättefånigt att sakna efter bara två dagar? Jag lyckas i alla fall. Har varit som en femåring hela kvällen Stackars Ricky som fått stå ut med mig. <3


Dagens flum: Gurras resonemang kring att han vill bli häxa. "Det måte ju vara jättedumt för trollkarlar, jag menar, när Harry potter ska flyga..." med en redovisning genom att dra upp sopkvasten i skrevet. "Nej, jag ska bli Häxa" och avslutning med att 'flyga' runt scenen.

Dagens ogilla: En linje efter handsken,, och en efter t-shirtärmen... fuuul knallröd bränna. vill inte.


Puss o kram på er <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback