Göteborg, we're here!

Så var vi äntligen här. Festivalen är igång i och med invigning och första föreställningen nu ikväll. "Perfecta Offer" var inte som jag tänkt mig, lite roddig, men var på det stora hela en bra pjäs i alla fall, och jag ser fram emot resten av veckan. 

Sitter nu i, tja vad ska man kalla det... Foajen? på vandrarhemmet. Älska att de trots allt hade WiFi, så när vi väl är här kan jag ha kontakt med omvärlden. Har suttit och diskuterat dagens föreställning, relationsproblem och allmänt skitsnack med Sandra K, Lisa F, Anna och Kristin. Är ett mysigt litet ställe, frågan är bara lit hur vi ska orka bo sju tjejer i ett enda rum.. får se hur sovandet går. :P  Fett skuish är att de inte har ngt rum  nr 13. Vidskepelse? wierd iaf.. :s

Imorgon (eller senare idag?) blir det sovmorgon till halv 10, sedan frukost och iväg på fördrivelser tills dagens föreställningar. "Fredag klockan 4", Stormen Johanna" och "Gränskontroll" står på schemat, den första går av stapeln 14.00. Taggad på allt detta, alla nya intryck, teater och nya människor. och på fredag smäller det. Då är det vi som ska rocka hela festivalbefolkningen :P

Nu gick de sista in på rummet och känns som att man borde följa efter. Lite fail att v fik ett av de få rum där internett Inte funkar, så jag kan bara kontakta från korridoren. x(

Puss o kram på alla, teaterhälsningar till världen <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback