Tänkvärda Titlar...

Under allt plockande i hyllorna hittade jag en del böcker jag inte sätt på länge (eller inte alls).
Tyckte dessa titlar hade lite man kunde tänka över...



Väldigt bra bok och väldigt bra fråga. Finns det någon gräns??


Hahaha. Var bara tvungen att visa denna eftersom jag själv just lärt mig att de konstiga små risklumparna med rå fisk är ätbara. Känner mig dock fortfarande som en nybörjare (a)


Kännde att denna var Klockren.
Klart det finns Barn som är över 18 år.

Två böcker man allt skulle vilja läsa, bara för att få se om de har svar på alla svåra frågor.
Dessa är tillägnade till de som känner sig träffade. ;) <3

Puss o kram <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Är Sushi-boken en kok-bok? I så fall vill jag låna den...



"Sagor för barn över 18"... hmmm, är jag barn över 18 lr vuxen under 18?



Kärleksböckerna är väl typiskt du L...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback