Pendeldate, 7-promenad och simsim med fina flickor :)

Haha, tycke det är jättefint att Ö nämner på Fb att han ska orka upp tidigt och "inte missa sin date" och en våg av frågor brakar loss. Alla verkade få en massa kul tankar och idéer. Hehe, bara för att han snäll nog att ta 6-tåget med mig för att jag skulle upp och simma idag på morgonen. Busigt busigt, JAG var örjans date idag :P

Var lite väl lättövertalad tror jag och beslutade att lyda Ö's råd och promenerade från Stockholms Södra till Eriksdahlsbadet. Stockholm är ganska lugnt och fint kl sju en morgon i mars. Sol som går upp, blå himmel och ganska glest med människor på gatorna. Ingen stress och fint väder, myys.

Mötte upp Majken o Ylva på eriksdahl, simmade 600m och slappade sedan i bubbelpoolen. Tjockt mysigt. Sedan blev det ganska långt fix och båda flickorna fick sina lockar flätade. Fick superfina sjalar av Ylva, inköpta i London. Fett coolish, hehe :)

Sitter nu alla tre i skolan och har just haft ett samtal med David. Tack och lov för honom!! Mcbethuppgiften flyttad och nu känns allt mkt bättre.
Men behöver iaf plugga nu (har ju fortfarande ganska massa saker att göra)

så puss puss på er <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

hmmm, va det positivt lr negativt att du var lättövertalad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback