Överpedagogisk PPT, fem koppar te, träning och våfflor.

Min dag i ett nötskal. Löpningspass med orienteringen i morse. Jag o johanna tog och genom blötsnön. Jobbigt och kallt som f*n. Spec när man sjunker ner till låren i skiten, vilket jag gjorde ett antal gånger... Ungefär lika många gånger som johanna höll på att vika sig av skratt.
Fika i klubbstugan. eller ja,, lite korv iaf.

Fick massa våfflor och soppa hos babsan i stället. Jag var kung bland våffeljärnen säger jag  ju bara!! ;)
Hemma igen lite efter fem. då var det bara att sätte sig med powerpointen som ska hjälpa mig på redovisningen imorgon. Hehe, har säkert 10 bilder på cypern med olika ifyllning, grovt pedagogiskt. Har kommit fram till att min konflikt e grovt fail. Ur konfliksynvinkel alltså. de tjafsar, det är "oroligt läge", men typ inga dör ju. De bara mesar och FN och EU gullar med de små fånarna. Småbarn I tell you, småbarn är vad de är!

Sitter nu och är speedad. studsar bara liiite upp och ner på sängem hehe. Har fått i mig Fem koppar te idag. Det är dubbelt så mkt som snittet. Hehe yay! En till frukost, en i klubbstugan, en i pausen mellan träning o babsan, och två under pluggandet på kvällen. Gott är det, trött blir man... Inte! Kommer snart att decka i alla fall, och kommer sova så bra så. Min kropp är näääästan imun mot tein, så det så. :P


Puss o kram på er alla, nu ska jag flumma med mina överdriva animationer... hehe.
<33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback