och så föll det..

i två och en halv dag orkade jag med allting, sedan han kroppen ikapp mig och sade ifrån. Ingen vila, dålig och för lite sömn, fullt tempo hela tiden.. Igår blev jag trött. det blev inget plugg alls när vi ommit hem till ricky. Han satte sig duktigt med matten (igen, efter evigeheer av det i skolan) och jag låg lagom utslagen brevid och gjorde test på fb.. Jaja, det viktiga var engelskan. Nu är restan en bit fram iaf så jag tycker mig kunna sakta ner och börja andas igen lite nu.
Sitter i matsalen nu, ricky har precis försvunnit iväg till sitt matteprov och jag ska sätte igång och plugga lite nu, trots att huvudet fortfarande är lite tungt. Sovmorgon hos Ricky i morse (till kl 8!!) räddade nog hela mig. Får se om det blir träna ikväll, femta dagen i rad kan bli lite mkt, och Ö's kommentar om vilodag börjar ringa i huvudet. Spec med tanke på hur ledsen kroppen var igår...

Aja, nu väntar religion och matte...

Puss o kram <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback